Sunday, November 28, 2010

ANWAR ANUGERAH TUHAN???


Anugerah Memang Anugerah Tuhan
KP akui sendiri
Semua orang adalah anugerah dan Khalifah dibumi ini
akan tetapi Anugerah tuhan yang macam mana?
ada pron n kon..
ada baik ada jahat
ada lawa ada buruk
ada tinggi ada pendek
ada kurus ada gemuk
ada suka depan ada suka belakang
ada suka depan dan belakang..

KP teringin nak tahu,Wan ajijah tolong la jawab
atau juak2 dia juga boleh tolong jawabkan...

7 comments:

hahn said...

Ke Firaun pun anugarah tuhan? Hitler, Soekarno.

Kita ni semua anugerah tuhan juga. Dari berjuta juta sperma yang berebut nak masuk telur kita jer yang berjaya.

Azizah tak belajar ni semua kat sekolah perubatan? Tak berfikir ke?

Tapi laki ko tu bala kepada Malaysia! Anugerah bala oleh tuhan kepada Malaysia. hehehe

Meh sama sama tolak bala

Anonymous said...

ANUGERAH TUHAN BETUL LA TU .tUHAN DIA LA ..APA LAGI TUHAN MAIN BONTOT DIA YANG SAMA2 KAT usa TU.

Anonymous said...

mmgla anugarah. tp yg baik dtg dari Allah yg meliwat tu dtg dri diri sndiri

Anonymous said...

Kak Wan Jijah...

..memang benar sekali Kak Wan yang telah dapat anugerah Tuhan yang bernama Anu War..seorang lelaki terhebat dan gagah perkasa serta serba boleh..depan, belakang, atas bawah..semua boleh..ehehehehhe

Anonymous said...

'Anugerah Tuhan' untuk meliwat orang? Mempertikaikan 'Ketuanan Melayu' (Ketuanan Islam)?

Salam semua said...

Salam semua...

Nasihat saya kepada Kak Zah, tidak perlulah memuji tinggi-tinggi sangat suami Kak Zah tu.

Bila bercakap dalam bahasa politik, terasa amat janggal beliau berbuat demikian kerana beliau sendiri adalah Presiden PKR, dan isteri kepada DSAI.

Tindakan memuji suami sendiri di dalam kekalutan yang melanda PKR sekarang ini bukanlah tindakan yang bijak kerana orang ramai akan melihat tindakan beliau itu semacam usaha terdesak beliau bagi mengembalikan kepercayaan orang ramai termasuk ahli-ahli PKR kepada suaminya, DSAI.

Apa yang terbaik, biarlah orang ramai atau ahli-ahli PKR sendiri yang menilainya.

Kalau hari ini Kak Zah boleh berkata suaminya, DSAI adalah seorang insan hebat yang memang dianugerahkan Tuhan untuk kita semua untuk menjadi pemimpin rakyat, tidak mustahil satu hari nanti Kak Zah akan melakukan perkara yang sama pada anak perempuannya, Nurul Izzah.

Setahu saya puji-pujian melambung sebegini kepada ahli keluarga yang juga merupakan pemimpin dari parti yang sama adalah nyata kata-kata keramat seseorang yang mengamalkan kronisma?

Kata orang Penang, kalau lagutulah gayanya memang senanglah nak jadi orang politik ni, apa saja yang ada dalam kelambu semuanya kena puji supaya semua orang tau betapa baguihnya suami dan keluarga kita…

Sekian.

P/S - Saya harap dapat saudara linkkan blog saya ini di halaman terpilih dalam blog saudara.

salamsemua2010.blogspot.com

GuruBashid said...

Saya kira ini meliputi juga kes liwatnya yang dahulu dan sekarang