Friday, November 26, 2010

SOHAIMI BAIK SIKIT DARI NURI....



Pemilihan ketua pemuda Selangor hari ini
adalah yang paling payah dalam sejarah...
Dalam keadaan BN Selangor yang masih samar-samar
untuk merampas Kembali Selangor
Perebutan menjadi panas..
apa yang direbut pun KP tak tau..
Selangor bukan negeri BN,Tetapi BN menjadi pembangkang diSelangor
Bukanya bila jadi ketua pemuda negeri,kita akan dapat jawatan GLC
Takde apa yang nak direbutkan
lagi tambah bala adalah..
Jika nak jadi Ketua Pemuda Negeri,
orang itu mestilah berani dan berkeyakinan...
Hari ini kita dah tau
KJ nak lantik Zainuri jadi Ketua Pemuda Selangor
dan Datuk Sohaimi Shahadan pula menawarkan diri untuk kerusi panas itu...

Kalau hanya 2 orang ini sahaja jadi calon
KP secara peribadi pilih Sohaimi(bukan sebab jilat kuat)
antara Sohaimi dan Zainuri
tak kan kita nak pilih Zainuri???
Masyaallah...
Dulu Zainuri timb Ketua Pemuda Negeri..
Ketika Suhaimi Doraemon tak buat keje
apa zainuri buat???
adakah Zainuri buat keje???
Zainuri diberi peluang 2 tahun jadi Timb Ketua Pemuda Negeri
apa yang zainuri dah lakukan???
Melantik zainuri di Selangor umpama
melantik KJ dalam Kabinet...

Berilah Sohaimi Shahadan peluang..Inilah masalah dalam UMNO yang mesti ditransformkan! Salah satu daripada Model politik baru yang digariskan oleh YAB Presiden ialah Buangkan sifat hasad dengki.
kalau dia salah dan sama atau lebih teruk dari suhaimi doraemon
kita bantai dia!
kita tunjukan dia pintu keluar...

Dan kalau ada Calon-calon lain yang berhasrat nak jadi ketua pemuda negeri
Sila umumkan...
tak perlu nak bodek-bodek KJ
Kalau lebih baik dari Sohaimi dan zainuri
KP percaya ramai akan sokong calon itu...
tapi siapa?????????????

2 comments:

Yb Raz said...

aku sokong papagomo jadi ketua pemuda hehehe

Suram Muram said...

ada bnyk lg Calon...
tp minta Tolong sgt2x...
jgn diambil dari kalangan...
Kaki Jilat JubOh KJ BAB!!!
terang lg bersuloh...
de liabiliti tingalan Pak Lah bab!!
ana ahli Pemuda UMNO Biasa...
ana xnak lbh teruk...
drpd setuasi teruk skrg...
Pak Lah...Kj...Sohaimi Shahdan...
semua BAB!!!
ana sOkOng PARPU jd KP...
Hidup DEWA PARPUKARI!!!