Friday, December 17, 2010

ADUN BN KENA GANTUNG DI PENANG DAN SELANGOR




ADUN BN di Penang dan Selangor
digantung termasuk Ketua Pembangkang di Selangor dan Penang
ada ADUN BN/UMNO buat demo??
ada kesah??
bila aljuburi kena gantung kecoh
macam telur anwar hilang sebijik..
come on la...
MP pembangkang
otak letak kat jubor
lahir pun dari jubor..
sebab tu bila penjubor kena gantung
mereka macam alergi...
heheh
Comel Gitu..
Sabo Jela

4 comments:

Anonymous said...

sebnarnya yang kat penang ngan sleangor ni yang buat gantung tu semua cina cina babi yang tak suka melayu....mereka dengki dgn melayu....celaka cina mata sepet nie.depan kita baik belakang sembelih kita..tipu bodohkan kita

Anonymous said...

BABI ni sekor je kluar ikut jubor sbb dia suka berjubor dengan jantan!

usin said...

jom kita serang penjilat pr dgn isu ni. camane dorang punya jawapan. kita suruh dorang buat penilaian, perangai sapa lebih beruk, pakatan beruk ke bn yg beruk?

Anonymous said...

Bro, mari kita 'sokong' cadangan PKR mengambil tindakan saman ke atas Yang Dipertua Dewan Rakyat, Tan Sri Pandikar Amin Mulia. Biar rakyat tahu sape yg di pihak benar, dan sape yg di pihak x berkata benar.

Biar di mahkamah nnt terbongkar suma dakwaan berok2 parlimen PR kononnya anuaww langsung x diberi peluang utk berikan bukti atas dakwaan fitnahnye tuh.

Ayuh bro, kita sokong beramai2, semoga kes saman tuh nanti dijalankan dengan segera tanpa ade siri penangguhan dr pihak speaker mahupun dari pihak ANUAAWW nnt.