Tuesday, December 14, 2010

AJIJAH TAK DAPAT NAFKAH BATIN SEJAK 1993??


Kalau diikut laporan WIKI WIKI WIKI
Anwar star menjubor 1993..
maknanya ajijah tak dapat main sejak 1993??
berapa kali malam jumaat terlepas tu...
sian wan ajijah...
taknak tuntut kat makhamah ke??
hehehe

4 comments:

Anonymous said...

siapa bilang tak main bro
al jub main belakang saja woooo...

Wanredone said...

alaaaaa..... you orang ni! dunia dah canggih sekarang..... berapa banyak "vibro getah" dalam pasaran sekarang... nak besar mana? besar anu negro? semuanya ada. bukan mahal sangat, pasti ajijah mampu beli! nak yang hidup.... banyak kat kl bole sewa punya!

Anonymous said...

sebab tu la dia tak mengaku suami dia macam tu.. malu la dia sebab dia dah terkena juga kat belakang tu. izzah ni yang aku sangsi...

singkong

Anonymous said...

korang memang bodoh!!!!
tggu aje balasan Allah ke atas makhluk yg Allah laknat macam korg nih!!