Thursday, December 9, 2010

ANAK CINA ANAK SAYA..ANAK MELAYU ANAK TIRI

Nazri oh Nazri

Baiknya Nazri engan penghina azan Suboh..
Baiknya Nazri dengan penghina agama kita

KP no komen

8 comments:

Anonymous said...

kalau nazri tahu hukun hakan islam. dia tak akan bairkan kemungkaran berlaku. kalau tanya nazri nak ketuanan melayu atau rakayat atau ketuanan anwar? dai akan kata rakyat dan anwar.

Aisanda said...

Ya Allah, apa akan jadi dgn kami? Apakah kami akan jadi spt aborigine di Australia? Apakah kami akan senasib dgn rakyat palestine? yang akan hidup merempat dan tertindas dibumi sendiri? Apakah titisan airmata kami pada hari ini petanda awal penderitaan anak cucu kami di masa akan datang? apakah keluhan kami hari ini petanda awal raungan kesengsaraan anak cucu kami di masa depan? Ya Allah, hanya pada MU kami berserah.

hilbert said...

Salam bro,

saya dah agak dah...

nazri/anwar/nik aziz sama saja 2x5.

siapa percaya cakap mereka bermakna dah kena tipu hidup2..

saya linkkan blog saudara kat blog Anak Merdeka.

Anonymous said...

bangang ke nazri ni.. apa rasional dia nak baik dgn anak babi ni?

tungkaran hati said...

Apa sebenarnya yang nak di nyatakan oleh Nazri Aziz ni....? Hishamuddin pun sama!
Besar sangatkah kedaulatan Namewee tu.?

Wake UP! said...

Ini bukan baik. Ini bangang!

Anonymous said...

inilah trojan horse pkr dalam umno. dialah punca orang rakyat benci umno. orang macam ni tak harus (selisih malaikat 44) untuk jadi menteri (sepatutnya). dia ni sebenarnya x mau ambil risiko untuk berdepan dengan Lim Kit Siang, penakut pahit (kata org utara). aku sejak dulu tak suka ngan mangkok ayun ni. Tunjuk garang tak tentu pasal, tapi pengecut yaa amat. Ada beberapa menteri lagi yang macam ni Hishamudin salah satu antaranya.

Anonymous said...

Jom! Kita undi Perkasa PRU13 nanti.