Friday, December 17, 2010

ANWAR KU SAYUNK..BERSUMPAHLAH

Lihat wajah anuar...
banyak bintik hitam
tul tak??
sebab anwar tak pakai Fair&lovely
anwar pakai KY Jelly sapu kat muka pagi2..
sebab tu banyak bintik hitam...

Wahai anugerah semua tuhan
bersumpahlah kamu...
Siapa Tuhan mu??
Siapa nabimu??
apa agamau??
apa kitab mu??
apa kiblatmu??

Bersumpahlah untuk menghilangkan kedut tu
heheheh
difahamkan anwar dah berapa kali buat facial muka
kat luar negara,tetapi wajahnya makin hari makin jijik..
udahlah..
jom ke Sungai Buloh k
jangan meroyan-royan tak tentu pasal

3 comments:

santauangin said...

Macam mana nak seri muka nya kalau dah selalu dok p cari kilang kunyit. Kan kita dah tahu ALLAH mengharamkan umat Muhammad yang suka p dan main dgn/dekat kilang kuncit. Jadi macam mana nak seri muka nya. Apa yg aku nampak dari hari kehari muka nya macam diseliputi oleh kuncit je.Satu lagi agak agak bila pakar kunyit ni nak padam hah. Mungkin ALLAH nak bagi masa lagi kot biak dia buat tobat.Hanya ALLAH aje yg tahu.

KL BOYZ said...

Salam KERIS PUTERA...harap dapat dilink blog KLBOY disini...
Terima Kasih....
http://klboyzwangsa.blogspot.com

Dr Novandri Hasan Basri said...

Anugerah semua tuhan? That's a good one .... hahaha.