Saturday, December 18, 2010

BLOGGERS PEMBANGKANG MACAM KAMBINGK


Aku terperasan ada seorang bloggers pembangkang
kononya kami ni bloggers pro Kerajaan Pondan...
heheeheh
Bloggers tu dah tak isu ke???

kalau nak ikutkan ada bloggers pembangkang lagi teruk..
dia bantai kepimpinan PAS sebab projek Kambing dia gagal....
Sape agaknya bloggers tu ye..
menulis sebab kambing...
heheheheh
Masyuk...
Hari tu Papa Gomo pun ada tulis tentang
Bloggers dibayar Husam Sebanyak RM 2 Juta...

Kepada Yang tuduh kami pondan..
kami tak heran..Sebab kami bukan ahli Parti..
kami rakyat Marhaen yang Bisa membantai kiri dan kanan...

No comments: