Monday, December 13, 2010

FAM HATI BUSUK!!!






Kat bawah ni ada komen yang cukup menghayat hati..

"Saya ada anak lelaki 4 orang semua atas 13 tahun
Rabu ni anak-anak semua nak tengok bola kat stadium
tapi tiket paling murah RM20.00,Cuba bayangkan saya Campur anak saya 4 orang
dan isteri saya..semua sekali 6 orangxRM20.00=RM120.00
Minyak dan Tol pergi balik dari Kuala Selangor dekat RM50.00
Makan minum RM30,semua dekat RM200.00,tapi bayangkan kalau tiket RM10.00
baru RM140.00 beza RM60.00 bagi yang kaya mungkin tidak ada masalah,
tapi bagi kami yang semangat untuk lihat Malaysia Berjaya,mungkin tidak mampu."

15 Disember Tengah Bulan
Kakitangan Kerajaan bulan lepas dapat gaji awal
betul tak???
Prihatin sikit

KP nak tanya Tiket ada 2 Harga
1 RM40
1 lagi RM 20..
RM40 berbumbung
RM20 tidak berbumbung

FAM tolong jelaskan Stadium bukit jalil
belah mana yang tak berbumbung???
Jangan Ambil Kesempatan
APA ALASAN FAM LETAK HARGA RM20???
Rakyat nak tau!!!

4 comments:

balut_skek said...

nak tahu ape FAM cakap ??ade aku kesahhhhhhh!!!...bila orang tak tengok bola,cakap kita tak patriotik...abah diaorang la

last bloodz said...

haha.. x berbumbung ada kt luar stadium.. pasang skrin besar pastu duk ramai2.. haha

Anonymous said...

harga tiket ini ditetapkan oleh AFF, bukan FAM.
FAM hanya jual tiket.

Anonymous said...

alahai FAM..sampai bila korang nk sedar² ni..tp xper, aku sanggup turun g bukit jalil dari sabah..