Wednesday, December 15, 2010

PEGUAM NEGARA SEORANG PENGECUT??? PENCEN JELA



AG penakut
AG penakut
AG penakut

Semalam Ceramah anwar,dia bantai Ghani paataaill
bantai tak ingat punya..
anwar siap sebut kes dia lagi..
tapi ada AG suruh anwar tutup mulut???
ada???
podah nayeh....gunjik yelek

AG kalau anak jantan
Sound la Anwar tu!!
tapi sayang Peguam Negara kita
penakut...
yang pelik tu takut dengan Anuwar je...
yang lain selamba je dia suruh tutup mulut...
Playsafe ke AG???
heheheh

3 comments:

Anonymous said...

aku sikit pun tak pecaya si gani PETAiil..ni
kalau dia x jadi AG mungkin dia ni lebih kurang kapal sink juga...
dulu suruh nuar tobat...la ni dia pula bela nuar..
sat pusing depan..sat pusing belakang...
arwah mak dok pesan masa kami kecik2 dulu..
jangan dekat dengan benggali...orang benggali suka main pungkorq..
pasai tu kot benggali ni dok bela nuar la nih.
selera mereka serupa..
depan kasi...belakang juga mari...
aku dengarq orang tua2 dulu kata zaman aku budak2.

Wake UP! said...

AG ni gundik Anwar. Sebab tu la takut dengan Anwar.

santauangin said...

AG memang tak dak teloq lah tu. Kat Khir boleh lah dia kejut suruh Khir tutup mulut. Sama Al Juburi langsung tak boleh nak kata apa. Al Juburi hamput dia pun dia diam. Itu namanya manusia ( tak tahu lak aku selain perkataan ini nak kasi dia ) dah teloq kecut. Oi GP apa dah jadi hahhhhhh.