Monday, December 13, 2010

PENGASAS WIKILEAKS AHLI UMNO LUAR NEGARA???


Pagi tadi borak kat kedai minum
terdengar seorang pakcik yang totok PAS
cakap wikileaks ni UMNO punya...

aku dengan Selamba mengiyakan apa yang dia cakap..
dan aku bagitau dia
pangasas Wikileaks Julian Assangge
merupakan Ketua Penerangan Kelab UMNO luar negara
Niat dihati ku hendak bergurau.
tapi bebalnya Pakcik Pas ni
dia percaya bolat-bolat apa aku cakap...
hehehe
Ahli PAS ni bodohnya sampai ke kepala lutut
heheh

5 comments:

AloQStaQ said...

HAHAHA ! Best ! The Best ! memang depa kepala lutut ibni kepala babi !

Anonymous said...

kalau tak bodoh & tak bangang memang tak boleh nak jadi pengikut pas... :-(

hangkedee said...

cuba betul nama pengasas nya hassan kan melayu totok pas la pula

wanbaki said...

hahahahahahahaahahahah.... hahahaha
aku gelak la baca post hang ni....hhahahahahahaha... dah diajaq macam tu kan... kalau Nik Aziz meningal nanti p bagi tau dia kena santau UMNO yang buat...
hahahahhahhahahahaha

Anonymous said...

Bingai..bingai..itu le taraf pemikiran kebanyakan pencacai pas & pkr...hehehe....