Wednesday, December 22, 2010

SUAMI GADIS DIBAWAH EMAIL KP...


Panas dan panas....
jam 2.01 petang tadi kp terima Email
daripada seorang yang mengaku kenal siapa gadis diatas...
Kita tunggu PRK TENANG...
Sesiapa sahaja Calon Pakatan
dia kena sedia jawab gambar ini... nantikan

7 comments:

Sudir said...

Kalo dah ada suami bukanlah gadis lagi KP

Anonymous said...

Aduh KP.korang ni semua buat suspen la.Jgn tunggu Tenang la...x sabar nak penetrasi.Plss....KP

Anonymous said...

wow........x sabo nak tunggu ni...nasi lemak daging lebih ni...

Anonymous said...

To sudir, mungkin dah ada sumi tp dara x kena tebuk,maklum la suami ghairah kat lelaki.ataupun suami dia mmg puak2 Pr tp saja tangkap gambar.Hah yg tu KP kau takleh sebarkan.Apa2 pun tunggggggguuuuuuu...

Zola said...

Ayat gomo dulu "gomo pun dah tak tahu blog ni blog politik ke atau blog porno"..keh keh keh..skema siot.tp nak wat camne, kita dah dpt bola tanggung.Cuma kita tak segelojoh puak haram Pas+pis+pus..

Semut Hitam said...

Ala, kasi tau je KP...tak yah tunggu Tenang...lambat sangat...
tengah PANAS ni...hehehe...
bagitau la siapa Amanda ni...

Gelombang Wangsa Maju said...

Huk Aloh !!!! Bulatnya Buah !!!

takpe KP ... kasi simpan untuk PRK Tenang ...

Kita tenang tenangkan diri dulu ...

Mantap giler! Buat modal aku malam ni!