Thursday, December 16, 2010

TAHNIAH ANAK MUDA!!!


Aksi terbaik...
Bukan senang nak tewaskan Skuad seperti Vietnam ini
Tahniah Safee Sali
Tahniah Rajagobal(lepas ni dapat Datuk)
KP berada betul2 ditengah-tengah tempat duduk line sepak mula..
Semangat Giler...
Tak sangka skuad Muda kita mampu tewaskan Vietnam
yang selaku juara bertahan...

KP cuma nak komen pasal kelab penyokong Ultra Malaya
yang dilihat mirip kepada Kelab Penyokong Kedah

Kenapa harus Asingkan diri di tempat duduk yang hujung
KP perhatikan sejak Malaysia Lawan Korea tempoh hari...
nak kan perhatian ke??
jangan la macam tu..
kan bagus kalau kitaa berpadu suara dan bersatu
kenapa perlu mengasingkan diri
dan membuat sorakan sendiri..
Tak Manis....
Hope Final nanti perkara ini tidak akan berulang..
apa pun KP kagum semangat anak muda ini...
Sekali lagi tahniah kepada Skuad K Rajagobal..
Sape tak pergi malam tadi..
memang rugi wooo

1 comment:

Mr Up Yours! said...

diorang duk jauh2 sbab kalau dok tgh2 ada family dan budak2. diorang kan aggresive skt.