Friday, December 3, 2010

WIKILEAKS: KERAJAAN NEGERI TERDESAK


Demo GAPS petang tadi dituduh sebagai Demo Syabas..
Tergelak KP dengar..
KP cabar Blogger pembangkang(yang takde ranking)
untuk dedahkan Kononya SYABAS keluarkan arahan supaya
kakitangan dia join dmeo petang tadi
dan kalau tak join SYABAS akan buang kerja....

Fitnah dan tuduhan itu amat berat...
KP Cabar Blogger Pembangkang keluarkan Surat arahan itu kalau betul!!!

Yang pelik demo tadi takde kena mengena dengan air...
kenapa kakitangan Syabas kena turun???
memo yang dihantar tadi pun mengenai Ketuanan melayu
dan 30 Penyelewengan Khalid Gagap...
Apa perlu kakitangan Syabas turun???

Kepada Pengantin abaru diatas,jangan la terdesak sangat sampai kena buat fitnah..
Kita jumpa di Kuala Lumpur!!!

3 comments:

Anonymous said...

Dia ni komen pasai burit boleh la... Burit lama dengan burit baru mana best...

Anonymous said...

Pengantin Barua?

Suram Muram said...

pengatin BARU...
lu x payah kecoh-kecohlah...
lu duduk diam kat uma je...
main dgn bini baru lu...
lu da kawen barukn...
x kan x puas kot...
lu nak belasah semua org ker???
lu punya SYAWAT manyak besOr lorh..