Wednesday, February 16, 2011

CIKGU MALA MAKIN SIUMAN???


heheheh kat atas ni program
kenduri "kemenangan" mala diTenang..
orang giler je buat kenduri bila kalah...
tertanya-tanya... maarof takde ke??
ke cuti dah abis??
atau mc tak lepas..???
Yang tak tahan tu
Dataran Cikgu Mala...
wei Mala kau tu duduk kat Felcra Sekijang
suka suki namakan kawasan lapang tu
sebagai Dataran Cikgu Mala...
letak la lembah Cikgu mala ke..
Lurah Cikgu Mala ke...
Best sikit orang dengar..
hehehhehe
Jangan marah ye...
nanti laki tak dapat MC....

7 comments:

Anonymous said...

Apa jasa cikgu Mala sampai tanah lapang sewa pun bagi nama kat dia??? Abis lepas nie semua padang kena bagi nama kat calon-calon parti politiktermasuk bebas lah yea walaupun calon payung terjun yg tadak sekelumit pun jasa pada rakyat.

TESLAMARIN said...

mohon link ngan blog tuan

Anonymous said...

JAGALAH KESUCIAN SEMUA RUMAH-RUMAH ALLAH DISEPANJANG PRK

• Kepada semua pihak yang berkuasa tempatan kawasan yang berlangsungnya PRK dan kawasan sekitarnya (seperti JKKK, RELA, J/K Masjid & Surau, Ketua-ketua Kampung, Peghulu, Majlis Daerah, POLIS, Persatuan Belia dan sebagainya.

• Saya, selaku pemerhati bebas setiap PRK menyeru semua pihak bergembeling tenaga untuk mengawal segala Masjid, Surau atau Madrashah dari dijadikan puast penempatan gelandangan sempanjang berlangsungnya PRK.

• Dalam beberapa PRK yang lepas, saya mendapati ramai golongan gelandangan bermehrajalela mendiami RUMAH-RUMAH ALLAH sebagai pusat gelandangan mereka. Kesucian RUMAH-RUMAH ALLAH dicemari dengan kelakuan-kelakuan buruk mereka sepanjang mereka bergelandangan di RUMAH-RUMAH ALLAH.
• Mereka sesuka hati merokok, menjamu selera, berbual kosong dengan kuat, berpakaian kurang sopan (memakai tuala mandi keluar masuk RUMAH-RUMAH ALLAH, mengganggu ahli kariah untuk beribadat, mengotori bilik air dan dewan wuduk (sehingga ada yang menjadikan dewan wuduk tempat mandi), menganggu jema'ah wanita dan sebagainyan.

• Mereka sesuka hati menjadikan RUMAH-RUMAH ALLAH sebagai HOTEL PERCUMA mereka dengan alasan mereka adalah musafir fi'sabillillah. Mereka ini sebenarnya bukan musafir fi'sabillillah tetapi gelandangan dari parti-parti politik yang berjuang untuk kelangsungan parti politik mereka.

• Mereka juga tidak segan - silu menghalau J/K RUMAH-RUMAH ALLAH yang mengingatkan mereka supaya menjaga kesucian RUMAH-RUMAH ALLAH.

• Sekian sahaja harapan saya semoga semua musafir yang menumpang munaikan kewajipan bersolat di RUMAH-RUMAH ALLAH dapat beribatat dengan khyusu’.

sekeh kang said...

betol la 2 dataran cikgu mala...

dataran kn rata jer..

mcm dada die judak...

tiap2 mlm suami nk...

bru la cpat semboh suami die 2...

Anonymous said...

Taman Cikgu Mala, Taman terlarang, he he, he , otak biru.

DukeOfUMNO said...

weiii...

bila nak link blog aku kat sini aaaa..? hehehehee...

Anonymous said...

TUNDUN CIK MALA....,LURAH CIKGU MALA,
ALOR CIKGU MALA....
kalau cik gu mala ni menjadi janda...agak2 siapa yang beruntung dikalangan penganut2 pas yang gila sek.
mat sabu siang malam meracau sebut nama cik gu mala.