Monday, February 21, 2011

SIAPA MAMAT NI???



MOHD ASRI BIN ZULKIFLI
PENGERUSI PENGGERAK MAHASISWA UNIVERSITI MALAYA

Budak ni memang terbaek!!
dia bantai Chegu Bard Gila Babi
Selamba dia Sound Tepek Chegubard
Ketika hari Kempen hari tu
mana taknya,suka suki chegubard masuk dalam UM untuk berkempen
kononya dibawah solidariti anak muda malaysia(samm)
Hujah dia tepat..Pro Mahasiswa tidak perlu bawa
politik luar kedalam Kampus UM
Pelajar UM tak perlukan Chegu Bard...
Chegu Bard takde jasa pun dalam Negara ini
untuk dijulang sebagai hero atau pemimpin....

Sebab tu la kalau pembaca semua perasan yang Pro Mahasiswa
Pecahkan Pintu depan
pastu bawak jenazah..
kempen dan cara demo Pro Mahasiswa sebijik macam PAS Khawarij
huhuhuhu
Steady la lu Asri!!
gua tabik lu!!
Ganyang Pro Mahasiswa habis-habisan!!





3 comments:

arif said...

mamat ni mmg superb lah...

kuchingitam said...

salam perjuangan,

blog yang menarik,isu yang di paparkan membuka minda.mohon untuk link kan blog saya ke blog tuan.
Semoga dapat meneruskan perjuangan yang sebenar di alam maya.

tq

Anonymous said...

mamat ni berani depan orang je...
pro-m follow pon cuak gile barai...
not a good KJ...

-che mat USM