Sunday, February 27, 2011

TERKINI DARI KERDAU: JOYAH BELASAH BOB LOKMAN??


Huhuhu
Terkejut KP
Dalam masa selak surat khabar utusan pagi tadi
KP Terkejut penulis Joyah menegur Bob Lokman
didalam ruang hiburan...
yang paling best
"masuk parti mana-mana pun belum tentu masuk syurga"
Untuk Transkrip penuh
Baca di SINI

6 comments:

Anonymous said...

Memang betul tu Joyah, masuk mana parti pun belum tau masuk shurga...Itu kerja Allah s w t....Pun Bob anti kerajaan kerana silap sendiri...Dia sendiri bebal, jahil dan tak mahu belajar macamana nak didik anak?...Jangan salahkan orang lain atau kerajaan apabila anak sendiri menghadapi masalah kehidupan...Bapaknya yang banggang, tau nak melawak saja tapi tak tau jaga anak... nak salahkan kerajaan pulak.. kan bebal namanya....Sudahlah jangan kalutkan lagi dunia hiburan ini...

Bob LokmanBebal said...

Itulah yg dinamakan kebebalan manusia yg bernama bob lokman...

Anonymous said...

ulasan dangkal...
masuk syurga bukan kira masuk politik... yang penting apa yang ALLAH suruh kita buat.. yang dilarang kita tinggalkan...
sebelum tegur orang lain cermin rambut dulu la..

Anonymous said...

menyampah gile aku tgk bob biawak lokman ni..ngan janggut serabai,tk senonoh la kau bob.aku tau citer kau a to z bob.terlampau tau..tggu mase je aku nk sebarkan.

Anonymous said...

Apa punya ulasan la...
bodoh bin banggang?..kalau tak nak berdosa buat apa nak berlakon lagi?
Berhenti jer la...
Nak salahkan kerajaan pulak?..kalau dah ada masalah ngan pelajaran andak & keluarga jgn salahkan sistem pembelajaraan yg di bawa oleh kerajaan.
Sekolah pondok ada...kerajaan tak tutup pun, tak halang pun...apa yg bodoh sangat tu....
Dah dasar bodoh...bodoh kat situ jugak ler....berlakon pun peluk2 anak orang...nak bersih konon?
Piiiiiiraaaaaaaa mabuk......

Buat penerbit2 ngan producer filem...pengarah2...lupakan ler mangkok sekor ni....ini ler dia manusia yg tidak pernah berterima kasih kepada apa yg dia ada sekarang...bila dah berbuat dosa, nyer cuba salahkan kerajaan yang ada...diri sendiri tak pulak dinilai akan kelemahan, ditunding jari cari kesalahan orang lain.

Dia ingat masuk PAS boleh bawak dia ke Syurga?????....cuba tanya para tabliq yg ada di malaysia...ingat dia org sokong PAS ker?...hahahaha....

Anonymous said...

pas? sesat lagi menyesatkan.. :-(