Sunday, February 27, 2011

TERKINI DARI KERDAU: PAS HADIR MEMANG UNTUK KALAH

Kempen paling bodoh dan gampang oleh PAS
Sepanjang PRK selepas PRU12
Inilah Jentera PAS paling lemah dan gampang sekali..
heheheh
Bloggers PAS pun takde isu..
sikit-sikit isu sijil....
dan difahamkan
Masuk hari ke 3 Kempen
PAS langsung tidak memohon Permit Ceramah dari PDRM..
Giler ke Apa...
nak bertanding ke Tak nak oi??
Kitaorang dah bosan tahap gaban ni..
aku percaya wartawan-wartawan pun dah mula bosan...
Tak tau nak tulis apa...
Kitaorang ingat esok kitaorang balik la kut...
pergi bercuti ke...
hahhahaha
Kepada Jentera PAS
Korang paling gampang dalam sejarah!!!
Hanjing!!!!

4 comments:

Anonymous said...

KO ni ganas giler arr KP...adoi nak tergelak haku baca entry ko ni.....tapi ko jgnlak leka, aku takmo korang geng2 bloger gi main2 lak kat Kerdau tu, takut karang PAS menang kang. Aku sekeh jugak kepala korang nanti

PAPA GOMO said...

ye lah bro...aku pun dah naik boring ni...ha ha ha... takda saingan langsung dari pas..depa tak datang sini ke?

Anonymous said...

aku tak nampak langsung orang2 pas di kerdau...yang ada lembu di salut bendera bulan aje....

farid_lipis

Anonymous said...

kpd blogger2 pro-BN sekalian, jgn pandang rendah lawan. jgn takbur dan jgn syok sendiri.teruskan berjuang dan balas serangan (jika ada). tau le korang sengaja nak panaskan depa tp hati2 dgn last minute attack. smg berjaya :-)