Monday, February 28, 2011

TERKINI DARI KERDAU: PUNDEKLAH PAS!! MAIN BOMOH PULAK


kepada jentera PAS Pundeklah korang nie!!
Kerja betul-betul la!!
jangan sampai kitaorang lepak genting dan update story
dari genting highland je...
Korang sedar tak yang korang ni membosankan??
sampai kitaorg terpaksa balun KJ dan saifuddin abdullah
sebab tak tau nak bantai korang apa..
korang memang bengap dan gampang
Semalam Calon PAS persoal Projek pembinaan Kuarters Polis
Dibalai Polis Kerdau..
apa kejadahanya??
PAS Lawan UMNO ke PAS lawan Polis??
sbb tu aku cakap PAS ni pundek!!
apa sebab projek tu Rakyat kerdau mati kebulur??
apakah sebab projek Kuarters Polis tu rakyat kerdau mati kena tembak??
Pundeklah korang!!
sial la...
Kawan-kawan kita pergi merlimau jom!!
hehehhe
Ha lupa lak
Ni video bukti PAS pakai bomoh
KLIK SINI

1 comment:

Ahmad said...

Bro,


Pawerr lah komen hang!
:D

Tu tandanya depa juak2 kat sane takde menda nak storylah tuh!!


Ahmad