Friday, March 25, 2011

5 JAM SIASATAN KE ATAS RAHIM

Difahamkan 5 jam waktu
siasatan telah dilakukan keatas
Rahim Thamby Chik..

Difahamkan juga
salinan asal Video berkenaan sudah diberikan
kepada Pihak PDRM...

4 comments:

Anonymous said...

tak sudah2 nak nyaya orang..pas tu bagi tau kat polos nak balas dendam ..entah apa2 si rahim tu tak dok keje lain ke..sibok nak balas dendam...

Bingai @ Bangang said...

ni yang leceh ni.. orang yang serah bukti kene siasat 5 jam. orang yang terlibat dalam video bila pula? ehhehe

Jom sokong Suruhanjaya Siasatan Di Raja!

Aku Yang Bingai
18SX: Baru celup dah pancut?

Anonymous said...

SIASAT SEMUA YG TERLIBAT TERMASUK YG DLM VIDEO TU..
RAKYAT NAK TAHU KEBENARANNYA..

anti bohmau said...

kalau aku kena mcm ts rtc pun aku mengamuk! amuk jgn tak amuk! sampai hilang kerusi mb, dah tu lge yg fitnahkan ts rtc kena masuk lokap sekejap sj & berjaya pulak jd khalipah la ni! kalau korang tak ingat, nenek budak tu tarik balik dakwaan & cerita2 yg dia disuruh lakonkan selepas tu..kan dah kantoi masa tu? tapi sampai hari ni orang kata ts rtc gitu2...lge kena dipanggil jugak sbb pernah tuduh nwar berahi ada 26 wanita simpanan! karpal lagi la wajib di siasat sbb kata ada bukti nwar memang sorg p#$%^&*!!