Tuesday, March 22, 2011

ANWAR SUMPAH ASAR INI


KECOH DAN TERUS KECOH
difahamkan Anwar akan mengadakan
majlis angkat sumpah
selepas solat asar di masjid wilayah
Jalan Duta Kuala Lumpur..

Sumpah Apa KP tak pasti..
sumpah laknat atau???

10 comments:

Megat Alam Gempita said...

Dia adakan majlis untuk menyumpah seranah UMNO/BN kot!

Ada berani ke dia bersumpah junjung Al Quran, silap haribulan kena paksa buat sumpah tak liwat Saiful dalam majlis tu terkebil-terkedu dan spin macam-macam plak nanti.

Suka buang benih DNA sungguh si nuar nih!

adi said...

dia akan angkat sumpah ke dia akan jadi sumpah-sumpah?
kalau pun dia bersumpah, dia akan bersumpah yg pelakon video sex tu bukan dia...itu saja...noktah...al-maklum lah, tu kan conspiracy dia....

Pok Ngah Nik Ajis said...

Semoga dia dpt angkat sumpah ttg shaipol kemudian angkat sumpah kes dato T. . . Lepas tu angkat sumpah kes ummi

Shugia diharap lepas ni di jadi PM sesumpah, mentadbir diri diCarcosa..dan semua jambu jambu diharap isi borang kosong yg ada kat shaipudin utk jd pembantu sulit.

Anonymous said...

laaaa angkat sumpah pasal vidoe tu ker??? memang buakn dia dalam video tuuu pun...so dia p la sumpah banyak kali kata bukan dia..yang kita nak dia sumpah IALAH SUMPAH KATA TAK LIWAT SAIFULLLL TU AJER...SUMPAH LAKNAT..YG VIDEO TU SAPA NAK DENGAR....THEN SERAH DNA..BARU BETUIIII..NI LA ANWAR DAH ATUR TSRATEGI BESAK....NAK BAGI PAS CAY AKAT DIA...BAGI DNA..WE WANT DNA ONLY.....

Anonymous said...

Cuba gi check betul-betul apa yang dia sumpah....dia memang tengah bikin ribut....sekarang kena ramai-ramai perhatikan tindak tanduk dia.....

Semuanya matlamat nak tunjuk dia tak bersalah, dengan tindakan dia...matlamat dia nak kasi rakyat keliru...itu je. Bila rakyat keliru dia dengan mudah cucuk dakyah dia.

Anonymous said...

pak liwat nak bersumpah dia meliwat kot... :-)

Sudir said...

Majlis sumpah seranah gaknya.. ekeke

Anonymous said...

Mintak-mintak jgn ada kilat, guruh sabung menyabung... takut aku

naim said...

disambo dek petir le hendaknye...

Anonymous said...

korang yg suka memfitnah org x tentu pasal ni,pegi mampos dgn hina la mintaknye...