Thursday, March 17, 2011

APA LANCAU!!ANTARA FERRARI AZMIN DAN KERETA TAIB MAHMUD



PKR dah takde isu
sampai kereta taib mahmud pakai pun
dijadikan modal "besar" mereka..
apa ke bengap diaorang ni..
Taib mahmud ni Ketua Menteri
bape tahun dia jadi ketua menteri??
gaji dia berapa sebulan??

Berbanding dengan Azmin..
siapa Azmin ni???
dia bukanya bekas menteri
dia bukanya bekas Timb Menteri
dia bukanya bekas CEO GLC
tapi boleh pakai Ferrari berharga 1.2 juta

Keje Azmin mudah
bukan susah pun..
pagi-pagi datang jumpa anwar
n then tadah bontot kat anwar..
anwar pun balun la sampai puas...
sampai terkeluar afifah(ek betul ke ni hehehe)
lepas tu anwar bayarlah dia..

itu je pun..
keje mcm tu je
dah leh pakai Ferrari....
sepatut rakyat pertikai tu...
Kepada PKR PAS DAP
Kalau nak cari isu sarawak cari la yang big big..
bukan pig pig...


6 comments:

Anonymous said...

Bro, makan jam.. Makannn makannn

Anonymous said...

Pakai otak bro...takkan pakai ferrari bawak 1 keluarga....mana muat. Bodosss!!!

Anonymous said...

apa lancau??ko yg wt blog ni lancau!!puki mak btl!!mmg mak ko lapaq lancau!!!!!!babi anjing!!!!jilat la punkok najib!!haram jadah

skazmeer said...

apa lancau??ko yg wt blog ni lancau!!puki mak btl!!mmg mak ko lapaq lancau!!!!!!babi anjing!!!!jilat la punkok najib!!haram jadah

Anonymous said...

pukimak ko la lancau...bodoh punya orang

Anonymous said...

macam lancau je macai umno bn detected ini. fuck off la and die dgn bapa2 menteri kau org yg giler kekayaan. kau org simbah minyak kat badan dan bakar badan sendiri je la.

kau dunia ni kau hidup pun menyusahkn org. lebih baik mati dan masuk neraka je terus. fucker.