Sunday, March 27, 2011

ASRI SELAMATKAN NYAWA ANWAR


Asri dalam Malaysiakini Hari ini(klik sini)
menyatakan kita wajar menolak
politik lucah dan segala macam benda..
Pelik kenapa statement ini keluar
sekarang ini??
kenapa ketika kes Chua Soi Lek,
penghinaan terhadap Dato Najib yang dituduh bersengkongkol
membunuh altantuya Dr Asri tidak keluar??

Kepada Dr Asri diam itu lebih baik
daripada banyak Mulut...
" kadang-kadang mereka yang memakai kopiah atau jubah
lebih busuk hatinya,bahkan mereka ini hanya mulia
disisi manusia tetapi hina disisi allah..."

12 comments:

Anonymous said...

Betul saya sokong. Kopiah dan serban skrg bukan ukuran kealiman. Karpal Singh pun dah tak pakai serban. Menyamar semata-mata macam N.ajis.

Anonymous said...

dr asri pn nk jadi femes juga.. sebab tu dia semakin merepek sekarang ni..

Anonymous said...

Biasakla..bro...Wahabi kan kamcheng dengan puak Freemason...specis Dajjal..kena cover la agar impian The New World Order dapat dicapai 2012....

Anonymous said...

klu anuWar jd pm dia ni jadi menteri agama & imam besar,ketua mufti untuk PKR,DAP & PAS..........

Anonymous said...

Umno bn makan rasuah perogal gadis sunti pembumuh antatuya menyamun hak melayu meropak tanah orang melayu menyamun bini orang semuanya ade tak percaya tanya mereka puak umno bodoh.

Anonymous said...

Umno bn makan rasuah perogal gadis sunti pembumuh antatuya menyamun hak melayu meropak tanah orang melayu menyamun bini orang semuanya ade tak percaya tanya mereka puak umno bodoh.

Anonymous said...

bangsat umno bn nak jahanamkan bangsa sendiri dia saja nak senang elok hunbankan dakan tong taik pada pilihanraya akan datang.

Anonymous said...

Ahli agama perlu berkata kepada perkara yang benar dan jangan membuat sesuatu kenyataan berlandaskan fahaman politik atau pihak yang kita sokong.

Anonymous said...

Habis yang jadi pelakon dalam video tu macamana tak kan nak biar je... nak tanya Dr asri...

Anonymous said...

Teringatkan pantun dari nenek saya yang dah berusia 95thn, "buah rambutan buah rambai, buah manggis masak putih. Entah kelembai entah setan, jangan percaya kopiah puti."

tungau said...

Dr Asri ingin menjadi spt Y.Qardhawi yg berfatwa boleh membunuh Gaddafi. menyokong demonstrasi jalanan ertinya menempah kehancuran. Tak payah org datang serang, kita akan self destruct dgn sendirinya.

eXception said...

Dr Maza ni kemaruk dgn donia politik, sudah terikut-ikut rentak Nik Ajis... Biarkan dia hanyut dgn angan-angan dia yg tak sudah....