Friday, March 18, 2011

BAGINDA MAIN DENGAN UMI ATAU SHAMSIDAR??



Baginda ni mental sebenarnya
takde angin takde ribut
tiba2 baginda muncul untuk
menyelamatkan tengkuk anwar
dengan mengatakan dia pernah main dengan Ummi..

Berapa juta baginda dapat??
1 juta?
2 juta??
10 juta???
atau baginda dapat habuan
meratah bini azmin??

Sbb tu KP nak tanya
baginda main dengan Ummi atau Shamsidar???

3 comments:

Aisanda said...

aku agaklah dia waktu tu main dgn sundal mana entah, tapi oleh kerana dah mabuk dan terlalu obses dgn umi maka dia ingat dia main umi.

Anonymous said...

atau dengan azwan?

Anonymous said...

tak pernah pernah baginda ni muncul tetiba setelah ummi bantai auuuuw nuar kaw kaw, baginda dengan rela menghulurkan dubur nya untuk di jadikan bahan liwat olih bang auuw nuar. pelik pelik 13 tahun tak pernah pun dia claim main dengan ummmi tetiba setelah sivajee the peliwat kena bantai, baginda pulak nak jadi talian hayat auuuw nuar. Wei auuuw nuar ikan sepat sawah laki ikan sepat kering gentleman lah sikit, sendiri lah settlekan masalah, beri lah sampel DNA kau tu senang sikit jadi semua orang tahu kau betul atau kau memang kaki belakang taruk? Tapi aku rasa memang kerja kau suka belakang taruk sebab dengan ummi pun kau terpaksa pakai anak ikan kau baginda unruk buat talian dubur kau.