Saturday, March 26, 2011

BATANG ANWAR SEBESAR INI

Menurut sumber yang boleh dipercayai
dan yang pernah melihat video itu..
batang anwar dikatakan sebesar air mineral diatas..
Mak Ai...
Giler babi..
patutlah azmin menangis bila kena tutuh...

hahahhaha
Padan Muka Gomo...
Gomo kalah dengan anwar kali ini...

p/s*gomo punya besar mana???

5 comments:

Anonymous said...

hehehe... untung wan jijah....

Anonymous said...

WOW, rasa tak sampai, panjang tu mungkin, ye lah nuar pakai teknologi amarika, mesti boleh bagi panjang.

Anonymous said...

BESAR GILER TU...
PATUTLAH SI JIJAH TU SAYANG BAGAI NAK MAMPOS.
ANAK DIA PUN KATA PAPA DIA HEBAT.
KATA ORANG KAMPONG MACANG BUBOK(sebelah kampong cherok tok kun)
kena had besarq lagu ni...kemut seminggu pun belum tentu terkatup.
pasai besarq lah si jijah(sepat kerin)sanggup lari ikut anwar dan tinggalkan mat sabu...
mat sabu tu selera je besarq..anu nyer tu kecik...tapi termasuk dalam bab ganas la juga.
ada cerita..mat sabu ni dari masa bujang dulu pun dah ada selera kat bini orang.

Anonymous said...

bestnya!!!!

Anonymous said...

HAHAHA...BUAT LAWAK PULAK KORANG NI..