Thursday, March 31, 2011

BOB LOKMAN PERTIKAI SISTEM PENDIDIKAN NEGARA


Makin teruk dah pencacai PAS sorang ni..

Otaknya makin singkat..

Ceramah terbaru beliau tempoh hari

mempertikaikan tentang Sistem Pendidikan negara..


Bob mempertikaikan waktu persekolahan bermula..

dia kata Subuh jam 6 pagi..

pelajar-pelajar masuk sekolah 7.15..

menyebabkan pelajar tak sempat solat subuh..

kalau 6 pagi sekalipun ada 1 jam 15 Minit..

tak kan tak sempat??

Bob nak budak masuk sekolah pukul berapa??

9 Pagi???


Kenapa nak salahkan Sistem dan kerajaan

bila anak anda tak solat subuh??

Bob jangan dungu sangat...

Kelakor la bob ni...

bakal penganti Musyidul am ni...


p/s*adakah solat subuh tiap2 hari jam 6 pagi??

13 comments:

Anonymous said...

sebab mugkin kebob ni dulu bodoh belajar tak tinggi tu salahkan sistem pendidikan negera...orang yang meroyan nak masuk syurga ni xleh layan sangat,nak publisiti murahan mana tahu Muktamar PAs nanti dpt jadi jawatankuasa PAS lak pegang jawatan pelawok(a.k.a penipu)

Anonymous said...

Bob bodoh.....bakal pengganti badut pas selepas pork nik, Mahfuz & Nizar.

Anonymous said...

Biasala pengikut wali terompah nie.. tak tau menari dikatakan papan jongkang jongkit. Tak tau nak didik anak sendiri, salahkan sistem pendidikan pulak.... dasar pengikut wali selipar...

Saya Cikgu said...

Bercakap atas dasar 'asal boleh cakap' je... ini sindrom org yg baru nak kenal agama...

Dia nak suruh sekolah abis kul berapa pulak?... err... gi masuk universiti dulu, blajar tentang ilmu pendidikan...

Baru nampak tips on an iceberg sibuk nak declare dah jumpa pulau...

Anonymous said...

bob lokman kelulusan SPM dah diangkat sebagai ulama oleh pati hampas anak2nya tah2 jadi bojan/bosia ...?ada hati nk komen pasal sistem persekolahan, ini lah kalau dulu2 masa sekolah panjat tingkap masa cikgu mengajar...senangnya jadi pemimpin asal masuk pas ada nama sikit..

Anonymous said...

Tuan..

Bob Lokman ni, esok masa akhirta dia tak masuk syurga kompom dia akan salahkan kerajaan juga..

Waliyazubillah..

Anonymous said...

sudah le bob,anak ko yang jadi setan salahkan sistem lak..ko yang dok melalak sana sini anak kat umah tak ambik tau ko nak spin pada orang lain.kalau dah rasa nak insaf berubahlah dgn cara baik,ini tak ko komen lebih dari YB taib azamuddin lak dah...ko kencing dalam tempurang pastu ko tenung muka ko,layak kah aku..

Ular Menyusur Akar said...

Dah jadi jurucakap, takkan tak bercakap. Bantai ajelah asalkan bercakap, he..he.. Bob Lokman, Bob Lokman.. Dah nak masuk 60, baru tau cerita sembahyang?

Kat Malaysia aje yang memberat beratkan sembahyang. Di Masjidil Haram, kontraktor di sekeliling, bersembahyang dengan baju coreng moreng akibat pekerjaan. Takde nampak menyusah nyusahkan diri mendirikan sembahyang.

Yang anak anak tu tak sembahyang kenapa? Bebal punye bapak.

Anonymous said...

burit makakaulaboblukuman.Cakap ja pandai.Macam laanak kau alim sangat.Klau kausendiri pun bodoh sombong jangan nak pertikaikan kerja orang lain.

Anonymous said...

SUBUH KADANG2 6... KADANG2 6.15 ...KADANG2... SBLM PKL 6 PUN ADA.... APA2 PUN BERGANTUNG KEPADA KITA BAGAIMANA NAK DIDIK ANAK... SMBHYG TU WAJIB..NAK TAK NAK... KITA KENA BUAT...... BODOHLAH BOB NI....

Anonymous said...

menyampah betul aku ngan si janggut serabai ni.pukimak la kau bob.trim dulu janggut kau tu sebelum kau pertikai kan dasar2 kerajaan.patut la dulu bini kau lari tggl kan kau.yphilst

Anonymous said...

Itulah bob ko kalau nak bercakap fikir 100 kali kalau tak inilah padahnya. merepek repek meroyak tak tentu hala. asyik nak salahkan orang lain je macam puak2 ko tu.

ajai62 said...

Assalam Bro

Confirm dia tertinggal keretapi. Sekarang ni kat sekolah Rendah atau Menangah kerajaan dah siap ada surau masing-masing. Nak dengan tak nak aje sembahyang. Jadi tu Bob kena ajar/suruh anak-anak dia sembahyang kat sekolah pun tak apa. Memang dia ni tak pernah ambil kisah persekitaran sekolah anak dia. tak tahulah kalau dia hantar anak dia di sekolah cina memang tak ada surau. Itupun kerajaan salah ke?