Wednesday, March 16, 2011

GILER BABI SINAR BODEK KERAJAAN NEGERI


kah kah kah
semalam akhbar sinar buat lawak politik lagi
kali ni bergabung dengan pakatan selangor.
dalam terbitannya semalam
akhbar sinar telah mengeluarkan kenyataan
daripada adun pakatan selangor

yang ucap tahniah kat diri sendiri !
kah kah kah
syok sendiri !
macam cite hantu kak limah la pulak
usop nyanyi lagu hepi bezday kat diri sendiri
kah kah kah

halo pembaca
takpe ..sian lah sikit kat pakatan
jom lah pakat pakat nyanyi untuk dorang
kang meroyan pulak..
kah kah kah

SUMBER GAP

4 comments:

Bingai @ Bangang said...

Tak nak nyanyi lagu nasyid "Selimut Putih" ker sebagai lagu bonus? kah kah kah

Aku Yang Bingai
Blog Tendang Terajang

Hahn said...

Dari jauh dah terbau najis kerja kerja Khalid tu macam mana pulak dorang kata bau bunga?

Dia tengah membaja bunga la kot.

Anonymous said...

Bro, tu bukan bodek
Dah nama pun iklan
orang bayar, diorang bagi la

ajai62 said...

Assalam Bro

Mereka terpaksalah masuk bakul angkat sendiri dengan memuji diri sendiri dan rakan-rakan puak pembangkang. Sebabnya rakyat Selangor dah mengeluh dan persoalkan apa kerajaan pakatan dah buat selama 3 tahun memerintah. Janji pilihanraya pun masih tak tertunai. Biarlah depa terjun dengan labu-labu mereka. Dah macam badut sarkas dan dah pandai buat lawak... lawak bodoh pulak tu.