Tuesday, March 8, 2011

HAKIM TOLAK BUKTI LELAKI Y??

Benarkah Bukti lelaki Y
Ditolak???
KP dah tak tau nak cakap apa...
sama-sama kita saksikan drama ini!!

3 comments:

Anonymous said...

sabarrrrrr..banyak lagi cara untuik dapatkan buktinya. sabar yeaaa....ade hikmah tuuuu..jangan emosi....

Anonymous said...

Hakim mcm nak lepaskan juburi tu jer,bukti dna ditolak apa lagi bukti kukuh nak kasi,bg aku pihak hakim kena keluar mintak dna juburi ngan segera..rasanya kes ni mcm al juburi terlepas jer dan kemenangan pertama pihak penguambela

Anonymous said...

biasalah..teknikal.harap2 lepas ni hakim akan arahkan ambil sampel darah tertuduh utk buat perbandingan. itu baru tak boleh diserang secara teknikal..