Thursday, March 31, 2011

JAKIM DIPERSALAHKAN JIKA BOB TAK MASUK SURGA???

KP tertarik dengan satu komen didalam posting Bob Lokman Salahkan sistem pendidikan Negara.. Mustahil satu hari nanti Bob akan salahkan JAKIM jika dia gagal masuk Surga... Sebab JAKIM tak didik dia,JAKIM tak nasihat dia... JAKIM tak tegur dia supaya berbuat baik... Bob-bob..ikut hati malas nak tulis tapi bila tengok ko ceramah macam bodoh-bodoh alang kesian KP tengok...

4 comments:

abraz966 said...

bodoh tak bolih di ajar.R+

Anonymous said...

Dah kenyang ,makan bantuan dari kerajaan.ssekarang kutuk dan tak puas hati dgn kerajaan.
BOB tu maksudnya Bodoh orang Bebal.

ajai62 said...

Assalam Bro

Susah dilayan manusia bebal ni. Sekarang kerajaan semua salah. Tak boleh didik anak pun kerajaan salah, bapak jenis apa ni... Bapak Lawak Bodoh.

Anonymous said...

Dia ni jenis yang teraba-raba apa itu Islam