Monday, March 21, 2011

PAS MESYUARAT TERGEMPAR MALAM INI

Bertempat disebuah hotel di
Jalan raja laut
Pimpinan PAS pusat akan bermesyuarat sebentar lagi
Notis yang dihantar melalui sms
jam 4 petang tadi mengejutkan banyak pihak

apakah akan membincangkan isu sarawak??
atau video klip terbaru anwar??
jom kita terjah!!

7 comments:

Anonymous said...

Aku pasti PAS akan berdiri teguh belakang Anwar(belakang lagi dpn pun xmau ker)serta mustahil PASiq akan keluar Pakatan punya tp tak tahu la Anugerah tuhan itu dah tak releven dlm perjuangan PAS sebab mgkn nanti PRU pas mgkn byk tewas sebab bersetubuh ngan DAP serta PKR yang banyak kes2 panasssssssssssssssss,jom terjah

Anonymous said...

Mesyuarat rangka patwa baru- seks AnWAR tu halal, ikut syarak, tak payah hudud

Anonymous said...

Teqras

Anonymous said...

salam.....

jangan kipasssss lagi kuat sudah laaaa...

ajai62 said...

Assalam Bro

PAS buat mesy. tergempar atau apa pun mesy. Resultnya akan patah balik ketua punya badan. Apa jadi dengan masalah judi di Kelantan???? Lidah Nik Aziz berbelit nak pusing 360 darjah... Akhirnya DAP senyum panjang.

nukilanaffiza... said...

semoga apa yg terbukti akan terbongkar jua akhirnya...buka la mata wahai penyokong2 pembangkang!!!! Kalau dah terang lagi bersuluh takkan still nak backup lagi???

Anonymous said...

sabar la semua sy ni ank2 baru sblm lhir da bn pgg smpi la krg 60thn da huh,,,krg ni sy mau rasa gak kpmpinan parti len,,,bkn susahpn klu xbtl nt nex pru pgkh la yg btl kan3,,,