Friday, March 4, 2011

PERLUKAH 45 RIBU LAGI WARGA INDIA???


KP harap kabinet dapat gantung sementara keputusan
kabinet yang meluluskan kemasukan 45ribu warga asing dari India..

KP yakin bloggers lain sedang sibuk
di Merlimau dan Kerdau
dan kami belum cukup faham tentang kemasukan ini...

Perlukah 45 Ribu lagi
jika 40 Ribu warga yang sama masih tidak dapat dikesan??
dan kemasukan itu jika dibenarkan juga
mestilah selepas tamat kempen
mendapatkan IC untuk masyarakat India
yang dikelolakan oleh MIC...
Takut ada niat disebaliknya
lebih lebih lagi kempen sedang dijalankan....

KP harap Kabinet kaji semula...
banyak faktor perlu dilihat
banyak buruk dari baiknya...
pasti ada jalan lain mungkin
dikurangkan kepada 15 ribu sahaja
atau 45 ribu itu dimasukan secara beransur-ansur
selama 4-5 tahun...

Selepas Kerdau insyaallah KP akan ulas lebih lanjut
isu kemasukan warga india ini...

p/s*lupakah kita siapa yang membakar dan membuang abu
mayat DATUK SOSILAWATI dan 3 yang lain????

5 comments:

Anonymous said...

I think there is a lot of Malaysian Indian still unemployed, therefore they should be recruited for these purpose. Come on MIC, do your work & find these unemployed Malaysian Indian and get them jobs.

Anonymous said...

sudah sudah la tu...
paria yang ada kat malaysia sekarang pun dah banyak mendatangkan masaalah..
masaalah hindraf pun kerajaan tak bolih atasi..nak impot lagi puak keling paria haramjadah ni ramai2 kemari.
siapa mereka antara 45,000 orang tu...
betul kah mereka nak datang bekerja?
atau mereka2 ini bekas anggota tamil elam sri langka?.
lepas tu ada la menteri paria yang kata ada 50,000 kaum keturunan paria di malaysia tak ada mykad..
kononnya mewreka ni hidup susah..tak didaftarkan semasa lahir dulu.
ingat senang ke nak beza keling paria yang lahir dimalaysia dan di impot dari benua keling tu.
kulit sama hitam,cakap bahasa yang sama..perangai paria pun sama..
jika kerajaan bawa masuk paria2 ni...aku rakyat malaysia bersumpah...tidak akan menyokong lagi kerajaan barisan nasional dimasa hadapan.

hisham hamzah,kuala ketil kedah.

Anonymous said...

Eloklah tuu.. ramaikan lagi 'India' kat Malaysia ni. Pastu senang lah HINDRAF nak upah buat demontrasi

Anonymous said...

Kalau setiap seorang hantar wang sebanyak RM300 per bulan balik negeri, kalau 45,000 kepala berapa jumlah semua wang yang mengalir keluar?

Fikir-Fikirkan

Komuniti Waris Melayu KeramaT said...

WMK sokong. ini bukan Rasis cuma langkah berjaga-jaga dan lebih baik mereka ni tunjukkan dulu komitmen mereka dalam membantu kerajaan dan bukan menghentam kerajaan. Jangan lah nanti jadi sepeti pribahasa wmk ni.." tebang pokok sebatang dapat tanak seekar".. hehehe.