Friday, March 18, 2011

SAH PEREMPUAN ITU SKANDAL IR ABD RAHIM



Itu yang mampu KP
Ungkapkan,menurut satu sumber
yang boleh diharap,perempuan diatas memang skandal
kepada Ketua UMNO Bahagian Gombak...

Apalagi,kepada Tuan IR Abd Rahim
mohon undur diri secara terhormat...
dah la situ parlimennya si Azmin Ali...

Penat Gomo bongkar skandal itu skandal ini
pemimpin-pemimpin UMNO suka suki buat hal...
Amaran kepada semua(pemimpin umno) yang berniat nak bertanding
pada PRU 13 nanti..
kami harap anda semua dalam keadaan bersih...

3 comments:

anak ketua cawangan said...

Tepok dahi tgk gambar yg belom tau kesahihannya.. kalo la betol suruh tuan punya badan berundur.. Cukoplah seorang pornstar dalam BN.. jgn ditambahkan lagi.. dlm seronok kita cungkil cerita adun PAS yg suka main pompuan, kita terlupa bahawa wakil2 BN terutamanya laki2 juga bernafsu kat pompuan cantek.. Nah!! amik kita semua.. ada pulak buat taik dalam masa BN sedang mencuri hati rakyat.. ini semua point utk pembangkang.. Skandal nie akan dimainkan dimana2 PRK yg akan dtg.. percayalah.. kerana nila setitik, rosak susu BN sebelanga..

Anonymous said...

tak pak pas kata umno jahat.. umno buat itu biasa agaknya malangnya pas lagi parah.. serban , kopiah atas pala.. janggut mcm kambing.. bab betina.. bedal jugak...

Anonymous said...

Ini la masalahnya dgn org BN...dulu chua soi lek..skrg ni dia pulak....
Bodoh bangang la dia ni..mmmg elok step down......
Kat gombak tu..mmg dah ramai org anti dgn Azmin....sbb terlalu byk berpolitik sdgkna masalah penduduk byk x settle...dulu pun org pilih azmin sbb apa??..sbb org x suka BN jadi terpaksa pilih azmin...
Skrg ni peluang keemasan nak rampas gombak balik...tapi lain la jadi cerita....mmg mangkok la mamat seekor ni...
Step down...step down.....

Wu di