Saturday, April 9, 2011

20 KERUSI PKR DI SARAWAK DI SPONSOR SINGAPORE??


Benarkah 20 kerusi PKR di sarawak ditaja oleh

seorang hartawan dari singapore???

hahahhaha

sudah kantoilah....

Bukti ada dalam Pen Drive ni...

sampai masa kita akan bongkar satu persatu....


ini bermakna 20 orang mangkuk PKR ini sebenarnya tak berminat jadi wakil rakyat pun..

tetapi oleh sebab sudah di sponosor oleh jutawan dari singpore

maka terpaksa la 20 orang mangkok ini bertanding jugak...


Rakyat sarawak kena ingat..

Kita kena pilih Wakil Rakyat yang benar-benar ikhlas..

kalau masa pertandingan pun dah tak ikhlas nak bertanding..

kalau menang nanti macam mana???


adakah dari 20 orang itu Baru Bian terlibat sama???

jom kita terjah Baru bian....

4 comments:

pemerhati said...

klau betul cepat2 dedahkan dan edarkan pada penduduk sarawak..dan yg plg penting..ISA kan bahalol2 ni sbb ni kes mcm nak jual negara!

Anonymous said...

Baik punya peluru tu bro- geludok

Anonymous said...

Betullah... Kalau betul dedahlah sekarang. Buat apa tunggu lagi. Hari berkempen dah tinggal seminggu. Kalau mereka semua yg ditaja ini sudah dipilih rakyat Sarawak jadi wakil mereka... masa tu dedah apa pun dah tak guna.

Anonymous said...

Tak cukup ISA bro.... Kalau benar berlaku....lucut kewarganegaraan..tak kira dia orang tu orang Bumi atau non bumi..., lepas tu halau keluar...