Saturday, April 30, 2011

AMARAN BUAT ANWAR!!JANGAN BIADAP DENGAN WARTAWAN!!






WEI ANWAR PUNDEK!!
DENGAN WARTAWAN PEREMPUAN BOLEH LA..
TAKPE-TAKPE
HARI NI HARI KO...
ESOK LUSA HARI ORANG LAIN..
DAH 2 KALI KO BIADAP DEPAN WARTAWAN...
SEKALI LAGI KO USIK WARTAWAN
TERUTAMA DARI TV 3
AKU SUMPAH KO JADI TUGU NEGARA!!
HAHAHAH

KEPADA PIMPINAN PAS
BILA NAK ANJUR SOLAT HAJAT PERDANA???
KP NAK JOIN NI...

5 comments:

Anonymous said...

ishh..jangan sumpah jadi tugu negara la, anwar tak layak kat situ, tugu negara untuk pejuang. baik ko sumpah jadi patung, senangla penyokong tegar anwar bawak balik rumah buat berhala.

Anonymous said...

nak join jugak....

biar lebih banyak kebenaran ditunjukkan

Jeffry said...

BERANI AL JUBORY SENTUH CINTAN WA GINA NGAN CHIN FEII?? LANGKAH MAYAT AKU DLU KEHKEHKEH

Anonymous said...

hai sedara...........panas meluap nampak.....ambil air sembahyang nanti api neraka yang membara akan padam sedikit demi sedikit......( awak main sebat sebelah pihak je...tak tau mana benar ,mana salah....jahil dan bodoh namanya turrrrrr)

Anonymous said...

Si fasik dari meru...ha.ha aku tak tahu engkau ni sembahyang ke tidak...