Sunday, April 10, 2011

ANWAR KENA BALUN DENGAN WANITA INI...


Pembaca semua mesti dah tengok Video anwar gelabah
ditanya pasal Jam Omega...
wajah diatas ini lah yang membalun
anwar sampai mental petang tadi..
Tahniah Cik Akak Oi...
Mesti lepas ni anwar tension dengan wanita diatas...

Kalau aku jadi anwar
kena balun macam tu,
dah lama aku bunuh diri bhai...
hahahahah

4 comments:

Pejuang Bangsa said...

Aku kenal aweks cun wartawan ini ..dia dari TV3 iaitu Nik Suriani Megat Deraman ..



syabas TV3 !!

ruby health said...

kena panggil melodi pergi terjah anwar baru betul.

marilyn said...

Aku tak nak terjah anwar,aku nak terajang anwar.

Anonymous said...

Wartawan ini sungguh TIDAK berasas..ada ke tanye soklan mcm tu apa ke bingai sangat..

Woi wartawan, ko dah tau Anwar tu tak bersalah..sesungguhnya dia anugerah untuk menyelamatkan Malaysia yang ko nak menyakitkan hati dia nape??