Thursday, April 28, 2011

ANWAR PUTUS HAID PETANG TADI



HAHAHAHHAHA
Anwar mengamuk lagi
anwar dah tak tau cara dan etika untuk
menghormati wartawan yang bertugas...
bila kena batang hidung macam-macam la..
tv3 tak betul la apa la...

Bila PKR ada benda yang kononya
nak dikongsi,kelam kabut dan paksa tv3 datang..
sampai press luar pun anwar jemput..
hari ni anwar mengalami bukan sahaja
omegay...tetapi tv3phobia...
anwar dah tak leh tgk lambang tv3 tu...

Cubaan kali ke 2 anwar untuk mengagalkan
atau memalukan TV3 nampaknya gagal....
sejak bila anwar takut dengan soalan??
sejak bila anwar takut dengan tv3??/


Tahniah tv3!!!kerana benar-benar berani...
tapi asyik wartawan perempuan je kena...
ni yang KP marah ni... sian tgk Nik Suriani...
hehehheh

Thanks buat Kosmo! kerana selitkan nama blog KP dalam paper hari ini(m/s6)...
sebenarnya banyak lagi hero disebalik tabir
yang perlu dapat kredit dari media cetak/elektronik seperti akhbar dan TV

1 comment:

HOS GETAH said...

orang bersalah nampak sangat nuar berahin tu gelabah.. klau dia x bersalah mesti dia x gelabah