Saturday, April 9, 2011

APA HUKUM ISTERI TIDAK KENAL SUAMI DIKHALAYAK RAMAI



KP muskil la...apa hukum
KP ulang apa hukum bila isteri tidak mengaku
suami sendiri di Khalayak Ramai???

mana taknya,Wan Ajijah beberapa kali ulang
bukan suami dia bukan suami dia
walaupun dalam video itu jelas menunjukan itu suami dia..
ada tak mana-mana ustad leh bagi hukum
jatuh hukum apa itu jika si isteri tidak mengaku suami di depan orang ramai??

Kak wan tak fikir perasaan anwar ke
bila kak wan tak mengaku itu anwar..
kecik hati anwar bila kak wan nafi video itu bukan anwar..
bukan senang nak wat video macam gitu...

Patutlah dah 7 hari anwar tak balik rumah...
mungkin anwar kecil hati bila kak wan tak mengaku
subjek dalam video itu ada dia...
hehhehehe

So sekarang ni salah siapa??
kak wan atau anwar???
sama macam jam omega...
anwar dah report polis pasal kehilangan jam
tetapi tempoh hari kak wan cakap jam dalam simpanan kak wan...
maknanya kak wan ambil jam tanpa pengetahuan anwar???
tak patut tak patut...
sian anwar...

Kredit to Minnaq Jinggo

2 comments:

Anonymous said...

Asalam. Kalu ikut logik and psyko nya anwar sebenarnya "malu" lebih2 kat anak2nya....itulah anak lelakinya x pernah nak stand for his papa...cuma si nurul saja sebab nak jaga maruah keluarga kalau ikut pepatah melayu "mana lah tumpah kuah kalau tak ke nasi"...kesian...dulu aku pun kuat sokong anwar...waktu kat "U" dulu tahun 90an....top2 suruh angkat sumpah kes saiful takut itulah titik tolaknya. Angkat sumpah tu kerja senang pe. tak sampai pun lima minit. tengok si Saipul relek je. Apa2 pun memang seorang yang aku ingat boleh jadi perdana menteri ganti Dr Mahathir waktu itu ialah seorang yang "TAKUT" kerana benar. Dan ingat lah semua yang berlaku kehendak ALLAH. Dia lebih mengetahui apa yang baik dan apa yang buruk. Baca kembali cerita Nabi Musa dan Nabi Khaidir dalam Al-Quran. Yang salah rupanya betul dan yang betul rupanya salah. Itulah berlaku pada tahun 1998 dahulu. Sekian terima kasih. * Ingat baca dahulu kisah tersebut. Dimana ya.....dalam Al-Quran lah mana lagi*

Anonymous said...

Laaa..repot polis jam hilang..Bini kata jam ada pada dia, tangkap saja la wan azizah..sebab dia dah ngaku jam tua ada pada dia maknanya dia yang curi jam tu.