Sunday, April 24, 2011

AZMIN BELASAH PAS GILER BABI!!


Azmin balun PAS tak hengat punya
adakah disebabkan muktamar yang semakin dekat??
AZMIN dengan selamba membalun PAS
Dengan mengatakan PAS hanya jaguh Kampung
dan jangan nak tunjuk hebat...

Ish ish ish...
kesian PAS...Sampai hati Azmin cakap macam gitu...
ini semua kerana mustapa ali punya pasal
sebab mustapa ali tidak mengunakan
ayat"konspirasi" ketika diajukan soalan mengenai
bideo seks anwar...
hehehehhe

ANWAR dan PKR dah terluka....
ubat nya senang je..
campak milosuam depan anwar..
compom settle....
kita tengok sape yang luka pulak
anwar atau milo suam..heheheh

3 comments:

Anonymous said...

aper tak nya... Kalu PAS keluar dari PR, kekasih dia anwar susah sikit nak jadi PM... melepas peluang dia nak jadi menteri... demi agama Islam, memang patut PAS keluar dari pakatan tu... DAP tu main politik perkauman... hancur negara kita nih... tak kena betoi PAS sekongkol ngan DAP/PKR sekiranya anwar didapati benar pemimpin yang memperlekehkan agama islam dengan melanggani pelacur, meliwat... isssh jijik betoi lar kalu ader pemimpin begini rupa yang mengidam jadi PM... anwar mungkin ader kredibiliti jadi Pemimpin tapi nafsu buas nya dan pegangan plurisme nya akan merosakkan negara ini.. banyak memudaratkan negara daripada kebaikan negara... dia mungkin kata fitnah, tapi terima lar dengan hati terbuka berhubung bukt2i yang diutarakan... fikir-fikir lar sendiri...

Anonymous said...

melayu sedang ditipu oleh yahudi dan komunis,kesian melayu bodoh dari dulu hingga kini. harap2 esok lusa tak lagi bodoh macam telur.

Anonymous said...

pas memang dah takde taring..nak tubuhkan kerajaan Islam konon. dengan dap dan pkr pun kecut. buat malu je..