Thursday, April 14, 2011

BN BAYAR RPK UNTUK BUAT PENGAKUAN

Dah agak dah....
Anwar dalam satu ceramah sebentar tadi
menyifatkan RPK sudah dibayar dengan nilai yang tinggi
sehingga sanggup pusing 360 darjah...

Bermacam-macam anwar gelarkan RPK ni
dulu RPK nilah yang paling Anwar sayang..
paling anwar puja dalam akuan akuan bersumpah ni....

Sudah la anwar,temberang ko dah hampir
ini semua berkat solat hajat PAS tempoh hari..
munafiq macam ko tak lama!!

kredit pic to Minnagjinggo

8 comments:

Anonymous said...

ALLAH DAH BERI, KITA PERTUNJUK..

Anonymous said...

Biasak la bro. Si Anuar Al-Tantuya ni kalau tak kena jer dgn selera dia mesti dia akan cakap org tu dh kena beli.

Anuar Al-Tantuya dah kantoi!!!!!

Anonymous said...

RPK seperti kickdefella jugak ....dah lama berpaling tadah. mana ada pendirian bagi blogger2 yang berjuang untuk 'cari makan' atau 'habuan'.

Seperti jugak blogger2 fasik UMNO .. … lidah2/ pembawa berita fitnah, fasik, keji & lucah ..... tadak berita lain mesti yg jijik & mual... sebab tu tokey2 besar UMNO/BN dah mula muak & sinis dgn gelagat pembodek2 umno yg dok nganga cari makan "duit panas umno" .....duit syubahah dari kezaliman hak rakyat!

Glossari anda:

"Duit panas umno"-sumber subahat/haram dengan pelbagai kaedah yang tidak syarie/tidak secara hak.

"Duit panas umno" - dari rasuah, oleh rasuah, untuk rasuah kepada pencacai2 fasik UMNO/BN->

pacat said...

tu la anwar.. sapa suruh tak bayar secukupnya mesti pa RPK jambu nak cari 'papa' baru!!! hahahaha.. jom tengok berita tV3 mlm nie!!

Anonymous said...

mmg la dia pusing 360 darjah...abis ko tak settlekan lagi payment kat dia masa ko bayar dia untuk jadi barua ko menyebar fitnah dulu...

Anonymous said...

wooii..ada mamamt ni bengang siRPK dan kickdefella dah tikam belakang...
dulu org ni ko puja2..sampaikan apa yg diorg tulis ko ikut jea...
skrg ni..ko rasa la sendiri..kawan makan kawan......
tapi org mcm bodoh lembu ni xkan nak berubah punya..sbb otak dah kena liwat dgn anwar......
Bloggers BN fasik dan keji??...kah..kah..kah...ko tnya balik bloggers pembangkang bpe juta dia dapat??...topeng berak dapat 2 juta..siap pegi melancong ke cina lagi...sikickdefella dpat 4 juta...
kah..kah..kah..
Udahlah jadi pencacai...kalo x tau citer...tok guru hang pun dah bagi rasuah.....woooiiii...kes peniaga diPKBM bila nak settle....duit dah masyuk...sewa berpuluh ribu...dapat kedai sekangkang babi....kah..kah..kah..
bodoh punya PASial....

Anonymous said...

Apa pasal Nuar tak bayar gaji RPK.
Bila tak bayar itulah jadinye...

Anonymous said...

blogger2 munafik pembangkang dah panas punggung...hahahaha