Thursday, April 7, 2011

BUSUKNYA MULUT PIMPINAN PAS BUKAN SEBAB BERPUASA



Pas Takut...

bukan sorang dua,tapi kesemuanya takut

takut untuk menentang anwar...

takut dan terpaksa membela seorang Peliwat dan Pelanggan pelacor..

harap pemimpin PAS sedar akan perkara ini...

3 comments:

sgray said...

Gua setuju bro...mereka nie semua bukan takutkan hukum Allah ....
dan dah lah gitu cuba2 lak menakut nakutkan umat dengan tafsiran JUMUD ,akan hukum Allah..nauzubillahi minzalik.

Sah golongan hubud dunya [itu pasal mereka Berani janji syurga dan boleh mengampunkan umat islam juak mereka..dah SAMA Bro cam padri2..{amalan orang2 sesat menurut AQ dan agama Islam}]

pacat said...

Itulah hakikat parti yang dikatakan memperjuangkan ISLAM. Ketika Anwar dalam UMNO, dia dikutuk dan dihina kerana perangai buruknya, tetapi kini apabila dah keluar perangai buruk dan hina yg sama malah lagi teruk dipertahankan pula juak2 penghina itu!!!....

Anonymous said...

Alah pemimpin PAS mana ada telor pun..harapkan penyokong diorng yang bangang lagi baghal tue la buat kerja huru-hara..menyusahkan orang ramai..

Penyokong tuli, bodo buleh la diorang kencing dengan gaya jubah, serban sebesar baku tu..

Rakyat yang cerdik2 mana nak pangkah puak2 ni...

Lain x da kerja selain keluarkan fatwa songsang..PAS ni betul2 mcm puak Syiah kat Arab..

p/s Aku rasa nik aziz tu mmg puak Syiah la..tu pasal bermusuh dengan UMNO yang amalkan Sunnah.