Sunday, April 10, 2011

CALON PALING KAYA DALAM DUN SARAWAK


Kenal mamat yang salam dengan Musthapa ali tu??
dia adalah Calon PAS N20 Sadong Jaya Abang Eddy Elyanny
Tuan-tuan nak tau dia kempen apa di Sadong Jaya??

Dalam Ceramah-ceramah dia,
Dia Declare yang kalau dia menang di N20..
Dia akan salurkan air bersih seluruh Sadong Jaya..
KP nak tanya skit,PAS nak salur pakai apa??
getah paip ke??

Itulah masalah PAS...dok sibuk janji bagi air..
dikelantan tu ha..air paip dah macam teh tarik...
Buat di Kelantan dulu la...
kalau berjaya baru bawak sistem itu ke Sarawak..
janji benda yang memang sukar nak dilaksanakan...
Itulah PAS....
bila menang nanti bukan ada dikawasan...

Kat sini kita dah boleh lihat
manifesto Pakatan yang bercelaru..
PAS tidak hadir dalam perlancaran Buku Manifesto mereka tempoh hari..
tetapi Nizar hadir..anda kena maklum Nizar hadir bukan
atas kapasiti PAS,tetapi dia wakil DAP perak Yeop!!
heheheheh

2 comments:

Anonymous said...

Andainya org di sarawak undi parti pas pi pus tu, dan andaikata menanglah (sesuatu yg rasanye tak mungkin...). Bila saluran paip air tidak dapat dilaksanakan, pasti dia akan kata...TERIMALAH KADA DAN KADA TUHAN......". Sanggupkah org2 sarawak mendengar dalih mereka itu???? Kat kelantan, itulah jawapan mereka kpd pengundi2 mereka,,,

Anonymous said...

Mohd Nizar wakil rakyat dari Perak adalah spesis yg mengkhianti org2 melayu di Perak.....sebab itu pemerintah dan rakyat negeri Perak menjatuhkan beliau, kalau tidak habis....dia menjadi batu api kepada DAP / parti komunis Malaya...dgn mengapi2kan sentimen anti melayu...sehigga berapa kali Nizar buang air kecil pun Ngeh ko meng tahu...punya kamcing