Wednesday, April 13, 2011

DIN MERICAN AHLI PKR KERJA KERAJAAN??



Din Merican??(paling kanan)
mangkuk diatas la yang beri maklumat
pada Raja Petra tentang Kononya Najib Terlibat
dalam Pembunuhan Altantuya...
Anwar dan Din Merican macam belangkas...
Anwar cakap Din Merican Boleh dipercayai...
Anwar tu leh percaya ke???

Siapa Din Merican???
Dia bekerja dengan Malayisa Institute of Economy Research
Macam mana Kerajaan tak nampak semua ini??
orang yang buat Tuduhan Serius terhadap
PM dan Isteri diterima dalam Kerajaan..
wah syoknya!!
Ramai lagi yang layak keje bawah MIER
Bukan mangkuk diatas sahaja....

Harap Kerajaan pandang perkara ini dengan serius...
Bagi Keje dan menyenangkan Din merican ini
Umpama bagi Anwar Keje sebagai Penasihat Ekonomi Kepada PM...

Nak Tau lebih lanjut Klik The Unspinners

2 comments:

ajai62 said...

Assalam Bro

Sejak bila pulak pegawai kerajaan berpangkat besar boleh aktif berpolitik tanpa diambil tindakan Bro. Makan duit kerajaan pergi sokong pembangkang.... Rasanya ramai Bro yang macam tu.

marilyn said...

Aku sokong 100%.org2 mcm ni lah yg akan membocorkan rahsia penting kerajaan kerana mereka mempunyai akses terhadap perkara tersebut.yg lebih penting,mereja jugalah yg akan melakukan fitnah dan menyebarkannya seolah2 fitnah itu kebenaran.

Aku juga kerja dlm sektor kerajaan di bnd beruniform.terlalu ramai staff2 kerajaan dlm jabatan aku yg berideologi pembangkang.bukan sahaja dari pegawai rendah,bahkan membawa kepada pegawai2 kanan juga begitu.

Harap kerajaan mengambil berat tentang isu ini.