Tuesday, April 5, 2011

TERKINI DARI SARAWAK: PAS KELANTAN BERTANDING SAMPAI SARAWAK


Adoi gile ke apa PAS ni...
apa takde rakyat sarawak yang layak untuk wakil PAS ke??
atau PAS tidak diterima pakai di Sarawak???
Buktinya PAS bertanding di N15 Muara Tuang bawah parlimen Kota Samarahan..

Di N15,Melayu hanya ada sekitar 40%
60% adalah dari kaum iban dan cina..
jadi pembaca-pembaca sekalian agak-agak PAS leh menang tak?
apalah biol sangat PAS ni...

difahamkan juga Calon PAS yang bertanding di N15
Berasal dari Kelantan....
lawok-lawok!!
PAS ni bodohnya sampai ke Lutut!!!
hehehheeh

Manakala Calon BN Bagi N15 ialah Dato Sri Muhammad Ali Mahmud
Rakyat Tempatan....

2 comments:

Anonymous said...

Pas tak pernah buat ground job ke?kat semenanjung pun kantoi, nak pi kat serawak pulak,masa pakai serban tu depa tak tengok cermin ke?tapi kalau Nik Aziz pegi tarbiah org2 di sana ,iban, melayu ke ,mungkin depa boleh pangkah pas...buang masa aje,tapi sekadar nak memenuhkan korum tu apa salahnya keh keh keh...pas akan terus kantoi...

Sudir said...

Kalau dah jadi kuda tunggangan DAP & PKR pedulik apa dia.. Janji rockk!!