Friday, April 1, 2011

INGAT ANWAR SORANG PERUT MUNCIT...


Lawak-lawak,,,

ingat anwar sorang je yang berperut buncit..

rupa-rupanya blogger anwar pun perut muncit...

heheheh ala comelnya muka milo suam..I Like!!

nak ikut abg milo buleh??

auw auw auw auw...

anak ikan mak...

7 comments:

PAPA GOMO said...

topeng perak upah milo suam ni..kau tak rasa ke si topeng perak pun balun jubor budak milo suam ni? he he he

AloQStaQ said...

betoi ka ni mukanya si milo suam ??? ish ish ish ... masyaAllahhhh ....

Anonymous said...

bang nuar tk mnat psl tk jmbu pn..ahaks..

Anonymous said...

Perut buncit disebabkan banyak makan karipap dengan minum milo....ha...ha..ha wajah
macam biasa ku lihat Chow Kit AUW..AUW

Anonymous said...

adoyai ayunya... kasi santap sama sotong ni biaq tegak sikit

aku benci!!! said...

kalo setakat gmbr baik x payah tunjuk..x de bkti..mcm video seks tu r..kalo ko tnjuk gmbr beruk pun mesti budak2 ni percaya tu milosuam..dah mmg dsar pro BN..nk tnjuk gmbr pun biar dgn bkti..aku pun blh amik gmbr gay tepi jln ckp tu gmbr ko..

Anonymous said...

btl ke ni milosuam?
jika btl, tak panas tak sejuk la...betulla suam...keh keh keh