Thursday, April 14, 2011

INILAH WAJAH YANG REKEMEN DIN MERICAN KEDALAM MIER



Ini lah wajah mereka yang mengrekemen kan Din Merican
kedalam Malaysia Institute Of Economi Research MIER
KP tak nak salahkan mereka berdua
mungkin mereka tak kenal Din Merican yang sebenarnya...

Din Merican depan orang pijak semut tak mati.
KP harap kesilapan ini tidak akan berulang...

akan tetapi ada yang lebih penting
siapa dibelakang Din Merican Sebenarnya...
ada seorang Ahli Parlimen Muda
yang menjadi sumber kepada Din Merican....
Nantikan pendedahan selepas PRN Sarawak...

apa pun harap jangan lari Fokus
Anwar Omega harus dibalun bertubi-tubi
bak kata GAP dan Medan Info
mungkin ini taktik nak alih isu Video....

1 comment:

Anonymous said...

biasa la yop kekadang tu tertolong anjing tersepit. kalu anjing tu tak gigit dah nasib baik, kut kut orang yang pernah dibaham anjing pulak baling batu kat yang nolong anjing tuh.