Monday, April 18, 2011

ISU JAM TANGAN TAK PENTING:PDRM


Gembira sakan puak puak PKR
Bila dengar polis cakap pemilik jam tangan tak penting
yang penting siapa sebar dan tayang video tu...

Bodohnya puak PKR ni..
memang siapa pemelik jam tangan tak penting
akan tetapi rakyat dah tau siapa pemilik omega itu...
hahahahhahahah
Macam mana jam omega boleh ada dalam bilik langganan pelacor...
yang itu rakyat jadi hakim bukan Polis....

4 comments:

pacat said...

Juak PAS dan Anwar kena paham bahawa Anwar buat report polis menyatakan supaya video berkenaan tidak disebarkan bukan kerana Trio buat fitnah! So tak disebarkan supaya rakyat tk tau cerita bahawa perlaku dalam video itu adalah Anwar!

Anonymous said...

Polis siasat bkn jam tu tapi sekarang laporan anwar tentang penyebaran video tu..hukuman bagi orang mengedar serta menyebarkan video lucah stakat nie yang pelaku nanti la polis dakwa

Anonymous said...

Bila polis keluarkan kenyataan agak2 mcm menyebelahi mereka jer..melompat2 keriangan mcm kera..masa puji polis..

Klu keluar kenyataan/tindakan yang x menyebelahi mereka ..tuduh polis barua UMNO, dah kena beli, polis keji, x da intergriti...

Haittt ptuiihhh...dasar mulut bewak juak2 gay dari PKR ni...

Anonymous said...

memang engkau bodoh..........nak tuduh bukti takda.......suruh yang tertuduh pulak sediakan bukti...tak tahu peraturan tapi nak urus negara.Hancue daerah Meru erana UMNO MERU.....