Wednesday, April 6, 2011

KAHWINKAN SAHAJA ANWAR


Dasar Jantan Kaberet!!
huh!!! kak wan kak wan ...
udahlah,KP rasa elok kak wan kahwinkan sahaja Anwar ni
teruk sangat dah KP tengok...

Nafsu Anwar tinggi wan azizah oiii..
hang dah tak larat nak bagi perkhidmatan kat dia...
jadi teman syorkanlah
wan azizah benarkan anwar kahiwn lain..
dari terus melihat anwar melakukan dosa.....

3 comments:

Anonymous said...

Sokong 100% tapi kena khawin 2 orang sekali gus. Seorang perempuan dan seorang lelaki he he he he

Anonymous said...

Betul keris putera, kak wan kahwinkan sajalah abang nuar tu, awak dah monopous mana anwar nak, daya sexnya tinggi, jadi kahwinkan saja 2,3,4 mana dia suka kerana dia memang mampu pun peh! power gila 2 kali pancut...

Wali Selipa said...

Baka jenis ANUar mana mau yg halal. Yg haram jugak dicarinya. Kalau ambil JLo bg jadi bini pun, dia tetap akan cari anak ikan dgn pompuan sundal