Wednesday, April 27, 2011

KALAU BUKAN ANWAR KENAPA MESTI DELETE??


Video yang mula-mula diupload
telah di buang oleh pihak yang tidak bertanggungjawab
kenapa mereka buang kalau bukan anwar??
kenapa???hahahahha
Biar rakyat nilai...

3 comments:

Anonymous said...

bodo. rakyat nilai apa. video lucah youtube yg sekat. org lain kali host la sendiri. bukan besar pun saiz. tu pun nk kene ajo ke. bako je.

Anonymous said...

mereka tak mau menerima hakikat itu adalah anwar. tapi mereka tidak sedar telah melakukan dosa kerana bersubahat membela orang yang melakukan kemungkaran jika perkara itu benar. Adalah elok mereka siasat dahulu jangan ingat semua konspirasi kerajaan BN dan UMNO. Ada ulama politik pun dah buta hati kerana kepentingan politik orang buat maksiat pun dipertahankan.

Anonymous said...

bukankah perjuangan utk rakyat, semua utk rakyat..kan nak rakyat jadi hakim..apasal flag utk didelete? nampak sgt takut..