Friday, April 15, 2011

KANTOI ADAKAH INI JAM OMEGA YANG DIMAKSUDKAN???




Lihat Video diatas...
lihat tangan Kiri Anwar..
adakah itu jam omeganya??
hahahhahah
bukan senang nak tengok anwar berceramah berpakaian lengan pendek...

yang tak tahan lihat minit 4.35 saat keatas..
haram bagi saya kalau amik saham kerajaan
haram bagi saya ambil 1 inci tanah kerajaan
haram bagi saya ambil komisen projek berbilion bilion\
Chit Ptuih!! kepala bana ko la anwar!!

video bawah ini pulak
video terbaru ceramah anwar di taman Melati Wangsa maju tempoh hari

lihat jam yang sama didalam video diatas masih ditangan..

dibawah ini Anwar ketika kempen di Sarawak
mana jam anwar??

..

lain kali orang tanya jawab je..
ada atau tidak..
senang dan mudah...
ada cakap ada
takde cakap takde...



2 comments:

Anonymous said...

kalau bagitau awal2 hari tu kan senang..kata azizah simpan. smp hari ni tak tunjuk.
jika hal semudah ini pun nak tipu, boleh ke percaya lagi pemimpin camni?

Anonymous said...

Haram konon.. ye lah.. dah kenyang pulun duit ngan syer berjuta-juta... anwar mmg tua tak sedar diri... penipu, pembohong, peliwat... nasib baik Tun M tendang dia awal2.. kalau tak, abislah Malaysia, tergadai di tgn manusia anugerah setan ni...