Monday, April 25, 2011

MCA TAK MEMBANTU LANGSUNG


Kuala Terengganu 3 juta
hulu selangor 3 juta
sibu 18 juta
tenang 1.5 juta
PRN Sarawak 27.3 juta

Apa lagi mau citer??
duit sudah bagi,sekolah sudah buat
apa lagi tak cukup???
woiii orang cina dalam malaysia!!!
apa lagi korang mahu???
perniagaan korang sudah kuasai
korang mau politik????
jangan mimpi!!sampai mati melayu akan pertahankan politik dinegara ini...

Jangan ingat bila Cina perintah malaysia
orang melayu akan duduk diam???

wahai orang-orang cina tak sedar diri!!
apakah ada tiap2 hari orang cina mati kebulur??
apakah ramai orang cina duduk bawah jambatan??
apakah ramai orang cina kutip tin???

Apa lagi tak cukup...
lu orang boleh bagitau..
kalau mau kuasa politik,lu orang cakap terang-terang
kita boleh berperang!!

6 comments:

hangkedee said...

Dunia telah berubah.Dahulu lain sekarang lain.Dahulu cina komunis di dalam hutan sekarang di bandar bandar besar di sebalik kekayaan dan jawatan MP.Yang sedeh ramai melayu Haprak sanggup menjadi belacai mereka.

Megat Alam Gempita said...

hahaha

Kalau perang Teman hanto keris terbang bantu tuan!, Insya Allah

Anonymous said...

Manalah CSL berani nak buka mulut sebab bila dia mula bersuara.. kaum dia akan cakap.. lu pelakun porno jangan cakap banyak... lu duduk diam2.. bab cina biar DAP uruskan. Itulah contohnya kalau ketua tak bersih, jadi bahan ejekan.. Itu baru orang cina, macam mana pulak kalau anwar jadi PM, lu pikirlah sendiri!!!!!

Keranji Pahit

Anonymous said...

..mana ada keris terbang sekarang ni..'anu' terbang ada la..dia boleh tikam semua orang..ramai yg dah jadi mangsanya termasuk Melayu, Cina, Siam, Jepun dll,..termasuk lelaki...

..tak apa MCA tak membantu kerana MCA dan Gerakan hanya tinggal parti sahaja..ahli-ahlinya dah pergi undi DAP..mereka cerdik main politik tidak seperti Melayu..Melayu sanggup kafirkan Melayu lain dan sanggup pula keluar 'fatwa', undi DAP pun sama juga undi PAS..tak tahulah apa nak jadi dgn Melayu yg ini..

Wak Long

Anonymous said...

pihak kerajaan yg dikuasai orang melayu umno dan orang melayu sendiri metilah cari jalan nk tingkatkn ekonom org2 melayu melalui budaya berniaga mcm kaum cina..jgn asyik gila nk kerja kjaan aje..sekadar lepas makan anak bini saja..sdgkn kaum cina mengaut keuntungan berlipat2 kali ganda..akhirnya segala titik peluh anak melayu masuk kepoket2 cina2 y tak akan sedar diri ni tiap2 bulan..sedarla selagi kaum melayu miskin dan kaum cina kaya raya sampai bila pun mereka tak kan sedar diri..kuasa politik sj melayu takkn mampu nk menyekat kerakusan cina ni..
juga hapuskan sekolah jenis kebangsaan cina dan tamil untuk permulaan kepada slogan 1 msia yg dibangga2kan tu..

Anonymous said...

MCA tak payah la berkias-kias nak keluar BN berambus je la korang memang hati busuk tak mengenang budi gunting dalam lipatan parasit. bila tengok orang Melayu berbalah sesama sendiri nampak lemah mereka pun mula nak tumpang sekaki nak jahanamkan UMNO nak kuasai negara ini nak buat macam P.Pinang Singapura. CSL yang tak de moral tu pun nak di angkat jadi presiden, apa ke jadahnya korang ni .... CSL dengan KSK macam biawak hidup tak nampak pun ada usaha yang besungguh-sungguh nak tarik sokongan orang Cina. lebih teruk lagi pegi pulak sokong cakap LKS laknat tu. kalau macam tu pegi je la join DAP atau pun pegi berambus balik ke tanah besar kalau rasa duduk dinegara ni dah susah sangat kena zalim kat sini. yang herannya kalau kena zalim kena tindas boleh pulak kaya-raya senang-lenang kat sini. senarai 10 orang paling kaya di Malaysia 8 bangsa dia jer itu pun lagi nak mintak macam-macam nak cakap tak puas hati. bangsat punya orang !!!