Friday, April 1, 2011

MEMANG SAH BATANG ANWAR BESAR

Hari ni PDRM melalui sekumpulan pakar mengesahkan Video yang diberikan Datuk T itu adalah Tulen Lihat seluar anwar tu.. tersembul keluar... hadi awang kat sebelah macam jeling je.. hehhehehe ini semua penangan ubat kuat dalam harakah la nie... hai obat hai obat mari beli obat...

4 comments:

hazam said...

cessssss... keris putera....(tak pasal2 dato hadi awang jadi mangsa keadaan)

pok ngah nik ajis said...

Hj Hadi jeling takut dia kena haria. . .Dan jelingan itu juga mencari pintu keluar. .

Doa Hadi "berilahpetujuk org yg benar"

Doa Nuar ""jauhilah bala yg nak kena timpa"

Anonymous said...

Empat kali rukuk dia dok perati hadi tonggeng ...

Anonymous said...

apa punya islam kamu org.Org.sedang concentrate pun kena hina,tak ada lagi hormat sesama sendiri lagi.....dunia, oh dunia